تبلیغات / ADS
دانلود پلاگین فتوشاپ

دانلود پلاگین فتوشاپ Nik Software Color Efex Pro 4

دانلود پلاگین فتوشاپ Nik Software Color Efex Pro 4dividerپلاگین فتوشاپ Nik Software Color Efex Pro 4 یکی از بهترین پلاگین های نرم افزار فتوشاپ می باشد. این پلاگین قدرتمند شامل فیلترهایی برای پردازش تصاویر روی تصاویر می باشد و به تمام کسانی که دوربین دیجیتال دارند توصیه می شود. ساختار اصلی شامل ۷۵ فیلتر و ۲۵۰ افکت طراحی شده برای بهبود تصاویر از تصحیح رنگ، روتوش تصاویر و عملیات های بسیار دیگر روی تصویر می باشد.

ویژگی های جدید در پلاگین Nik Software Color Efex Pro 4:

▪ Smart Filter Color Efex Pro سازگار که به شما اجازه می دهد بعد از اینکه افکت را اعمال کردید بتوانید مجدد روی تصویر کار کنید. ▪ رابط کاربری جدید که به شما اجازه می دهد تا پیش نمایش تصویر را قبل و بعد از پردازش تصویر حتی روی صفحه نمایش های بزرگ به راحتی مشاهده کنید. ▪ تکنولوژی U Point Control که می توان به راحتی روی تصویر فیلتر را اضافه، تغییر و یا حذف کرد. این تکنولوژی کنترل بسیار بالایی روی تصویر به شما می دهد. ▪ فیلترهای عکاسی منحصر بفرد با ابزار انتخابی که به شما اجازه می دهند هر فیلتری را روی تصویر سفارشی کنید. ▪ فیلتر های جدید شامل : Bleach Bypass, Cross Balance, Film Effects, Film Grain, Glamour Glow, High Key, Low Key, Polaroid Transfer و Tonal Enhancer.

دانلود پلاگین فتوشاپ

  info اطلاعات:

طریقه نصب پلاگین:

بعد از نصب از پوشه Crack فایل Readme.txt را باز کرده و طبق دستور العمل پلاگین را فعال کنید. قابل نصب روی سیستم های ۳۲ و ۶۴ بیتی

حجم:۳۷ مگابایت

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
پشتیبانی فرا گرافیک