تخفیف ویژه اشتراک 1 ساله و مادام العمر سایت فرا گرافیک و دانلود نامحدود تمام فایل ها

اطلاعات بیشتر و خرید
تبلیغات / ADS

شرایط و قوانین

قوانین و شرایط خرید و استفاده از حساب کاربری اشتراک ویژه:

تعهدات کاربر:
* حساب کاربری ویژه برای استفاده شخصی شما می باشد و آن را برای استفاده عمومی در اختیار دیگران قرار ندهید.
* لینک های دانلودی و یا خود فایل فقط برای استفاده شخصی می باشد و آن (ها) را در اختیار دیگران قرار ندهید.
* شما اجازه فروش حساب کاربری، قرض دادن و یا هر نوع دسترسی دیگر حساب کاربری را به دیگران را ندارید.
* لطفاً اطلاعات حساب کاربری خود را در کامپیوترتان ذخیره نمایید.
* شناسه کاربری اکانت شما قابل تغییر نمی باشد.
* حساب کاربری شما در صورت ورود ۲ کاربر همزمان بصورت خودکار قفل خواهد شد.
* در صورتی که بخواهید تعداد زیادی از لینک های دانلود را بصورت همزمان با نرم افزار دانلود منجر دانلود نمایید، لینک های دانلود غیر فعال و شما از حساب خود خارج خواهید شد.
* اگر با یک رایانه وارد حساب کاربری خود شده اید، حتماً بعد از دانلود فایل ها روی گزینه خروج در ناحیه کاربری کلیک کرده و بصورت صحیح خارج شوید. اگر با یک رایانه دیگر بخواهید وارد حساب کاربری شوبد و بدلیل اینکه از ناحیه خارج نشده اید قادر به ورود به ناحیه کاربری در کامپیوتر جدید نخواهید بود.
* سایت فرا گرافیک هیچ گونه مسئولیتی در برابر اینکه شما از فایل های دانلودی و یا نحوه استفاده از نرم افزار مربوطه آن را ندارید، به عهده ندارد.
* در صورت عدم آشنایی با فایل و یا نرم افزار پشتیبانی در این زمینه صورت نخواهد گرفت.
* تمامی فرمت های فایل و نرم افزار قابل ویرایش آن در صفحه آن مطلب توضیح داده شده است.
* در صورتی که (کاربر دارای اشتراک ویژه) حتی اگر یک فایل دانلود کرده باشد، و به هر دلیلی خواهان استرداد مبلغ اشتراک خود باشد، هیچ مبلغی به کاربر باز نخواهد گشت. توجه فرمایید در صورت خرابی لینک دانلود فایل و یا مطابقت نداشتن محتوای تصویر صفحه مطلب با فایل های دانلود، ابتدا سایت فرا گرافیک مسئول است خرابی لینک و یا محتوا را تصحیح نماید و در صورتی که این کار قابل انجام نبود، تمامی مبلغ را دریافت خواهید کرد.
* سایت فرا گرافیک می تواند بعد از اطلاع رسانی به کاربران تغییراتی را روی سرویس دهی خدمات خود اعمال نماید. در صورت عدم پذیرش تغییرات جدید توسط کاربر، کاربر می تواند با تکمیل فرم استرداد مبلغ پرداختی نسبت به دریافت آن اقدام نماید.

تعهدات سایت فرا گرافیک:
* سایت فرا گرافیک تعهد می دهد بصورت مرتب سایت را بروز رسانی کند و مطالب با کیفیت برای کاربران ارایه نماید.
* سایت فرا گرافیک تعهد می دهد که اطلاعات کافی را نظیر توضیح درباره مطلب، فرمت فایل، نرم افزار قابل ویرایش و حجم فایل را در صفحه مطلب وارد نماید.
* سایت فرا گرافیک تعهد می دهد در صورتی که سایت به هر دلیلی خارج از دسترس می باشد، و کاربر دارای اشتراک می تواند با ارسال ایمیل نسبت به افزایش مدت اشتراک خود اقدام نماید. توجه فرمایید این مورد برای قطع شدن های بالای ۱ ساعت فقط می باشد.
* سایت فرا گرافیک تعهد می دهد در صورت خرابی لینک فایل و یا مغایرت محتوای فایل با تصویر به سرعت نسبت تصحیح آن اقدام نماید.
* سایت فرا گرافیک تعهد می دهد در صورت افزایش قیمت طرح های اشتراکی از کاربران دارای اشتراک فعال هیچ مبلغ اضافی تری دریافت ننماید.

(( توجه: این تعهدات فقط برای کاربران ویژه و مطالب ویژه سایت می باشد.))


** این شرایط و قوانین در هر زمان توسط سایت فرا گرافیک می تواند تغییر پیدا کند، پس در دوره های زمانی این صفحه را مجدداً بازدید نمایید.

دکمه بازگشت به بالا
پشتیبانی فرا گرافیک