تخفیف ویژه اشتراک 1 ساله و مادام العمر سایت فرا گرافیک و دانلود نامحدود تمام فایل ها

اطلاعات بیشتر و خرید
تبلیغات / ADS
اخبار سایت

توضیحات درباره لینک های ویژه آموزشی و گرافیکی

با سلام خدمت شما کاربران عزیز سایت فرا گرافیک:

برای دریافت اطلاعات بیشتر توضیحاتی را درباره قسمت آموزش ها و منابع گرافیکی به شما ارایه می دهم:

بخش آموزش فتوشاپ:

آموزش های بخش روتوش فتوشاپ و آموزش دوره مقدماتی فتوشاپ کاملاً اختصاصی توسط سایت فرا گرافیک تالیف شده است و آموزش های این بخش در هیچ سایت دیگری وجود ندارد. (مطالب مشابه در سایت های دیگر موجود می باشد.)

در بخش آموزش های مختلف فتوشاپ تمامی آموزش ها حتی آن هایی هم که بصورت تصادفی در سایت های دیگر قرار دارند توسط سایت فرا گرافیک ترجمه اختصاصی شده است. اکثر این آموزش ها در هیچ وب سایت دیگری قرار ندارند، مثل آموزش فتوشاپ ساخت تصویر ترکیبی دختر کوچک روی حلزون با صدف چمنی. تعدادی دیگر مثل آموزش فتوشاپ ساخت تصویر ترکیبی بازیکن بسکتبال و یا آموزش فتوشاپ ساخت یک تصویر ترکیبی از کتاب های آموزشی خاص فتوشاپ ترجمه شده اند که حتی نسخه انگلیسی آن ها هم در سایت های اینترنتی موجود نمی باشد.

آموزش های ایلوستریتور:

تمام آموزش های این بخش هم دارای ترجمه اختصاصی از سایت فرا گرافیک می باشد و اکثر این آموزش ها هم در هیچ سایت دیگری قرار ندارد.

آموزش های افتر افکت و فلش:

آموزش های این دو بخش کاملاً از کتاب های مخصوص تکنیک های فلش و کتاب آموزشی افتر افکت شرکت Adobe توسط سایت فرا گرافیک ترجمه و ویرایش شده اند که نسخه انگلیسی آن ها هم در وب سایت دیگری موجود نمی باشد.

هدف سایت فرا گرافیک از ابتدا ارایه مطالب جدید به شما کاربر عزیز بوده است و به هیچ آموزشی تا به حال کپی نشده است. شما به راحتی می توانید مطالب آموزش های سایت را با مطالب سایت ها دیگر مقایسه کنید.

بخش منابع گرافیکی:

بخش منابع گرافیکی سایت فرا گرافیک دارای ۲۹ دسته موضوعات مختلف می باشد که بیش از ۹۰% آن ها در هر هفته برزو رسانی می شوند. مطالب محبوبی مثل وکتور، فایل لایه باز، اکشن فتوشاپ، کارت ویزیت بصورت روزانه بروز رسانی می شوند. در این بخش هم تعداد بسیار زیادی از مطالب تنها در سایت فرا گرافیک قرار دارد و سعی شده است مطالب جدید و منحصر بفرد در اختیار شما قرار بگیرد.

موفق باشید. مدیر سایت فرا گرافیک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
پشتیبانی فرا گرافیک