تخفیف ویژه اشتراک 1 ساله و مادام العمر سایت فرا گرافیک و دانلود نامحدود تمام فایل ها

اطلاعات بیشتر و خرید
تبلیغات / ADS
دانلود اکشن فتوشاپ

اکشن فتوشاپ افکت یخ و انفجار برف Ice with Snow Explosion

اکشن فتوشاپ افکت یخ و انفجار برف Ice with Snow Explosion
اکشن فتوشاپ افکت یخ و انفجار برف Ice with Snow Explosion

اکشن فتوشاپ افکت یخ و انفجار برف Ice with Snow Explosion با طراحی افکت زیبا و حرفه ای که به آسانی می توانید با نقاشی کردن (بوسیله ابزار Brush) در نواحی مختلف مورد نظر و اجرای اکشن تصویر را به افکت برف و یخ تصویر بالا تبدیل نمایید. با ویژگی های: استفاده آسان و قابلیت، ویرایش تمام لایه های ایجاد شده و با فرمت اکشن atn فتوشاپ قابل استفاده در نرم افزار فتوشاپ نسخه CC به بالا. همراه با فایل راهنما. تصاویر بالا در فایل دانلود قرار ندارند.

رعایت چند نکته برای استفاده از اکشن:

>> فتوشاپ نسخه انگلیسی باشد. >> حالت رنگ RGB و عمق بیتی ۸bit >> رزولوشن عکس ۷۲dpi و یا بیشتر باشد. >> مقدار Opacity ابزار Brush در نوار تنظیمات ۱۰۰% باشد.

برای مشاهده آموزش استفاده کلی از این افکت اکشن ها به صفحه آموزشی مراجعه فرمایید.

* لطفاً قبل از استفاده فایل آموزش استفاده از اکشن را مطالعه فرمایید. ** برای نتیجه بهتر از تصاویر با ابعاد و رزولوشن بالا استفاده نمایید. *** قبل از استفاده از اکشن فایل abr را در فهرست براش های فتوشاپ بارگذاری نمایید.


دانلود این فایل اکشن فتوشاپ  

 


  info اطلاعات: پسوند: atn حجم: ۹۱۰ کیلوبایت


قرار دادن اکشن در فهرست اصلی اکشن های فتوشاپ: ابتدا به درایوی که نرم افزار فتوشاپ را نصب کردید رفته سپس وارد پوشه Program Files و یا (Program Files (x86 شده، بعد از آن به مسیر زیر رفته و فایل اکشن را درون پوشه Actions قرار دهید. Adobe>>Adobe Photoshop CS6>>Presets>>Actions *نسخه فتوشاپ شما ممکن است تفاوت داشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
پشتیبانی فرا گرافیک