تخفیف ویژه اشتراک 1 ساله و مادام العمر سایت فرا گرافیک و دانلود نامحدود تمام فایل ها

اطلاعات بیشتر و خرید
تبلیغات / ADS
آموزش فارسی افتر افکت

آموزش فارسی افتر افکت – پروژه شماره ۲

آموزش فارسی افتر افکت - پروژه شماره 2در آموزش فارسی افتر افکت – پروژه شماره ۲ می خواهیم یک ویدئوی ابتدایی آرم اخبار یک شبکه تلویزیون فرضی را طراحی کنیم. این پروژه دارای یک تصویر اصلی، لوگوی تلویزیون و کلمه اخبار (به انگلیسی) می باشد. که در این پروژه می خواهیم متن و لوگو را متحرک کنیم. همچنین در این پروژه با واژه پیش ترکیب (Precomposing) آشنا خواهید شد. در پایان علاوه بر دریافت خروجی ویدئو استاندارد پروژه را با فرمت مناسب برای استفاده در صفحات وب هم تولید خواهیم کرد. این پروژه و پروژه های دیگر در آینده را می توانند کاربران افتر افکت در سه سطح مبتدی، متوسط و پیشرفته انجام دهند. توصیه می شود حداقل کاربران آشنایی اولیه را با نرم افزار افتر افکت را داشته باشند. در این پروژه شما فرا خواهید گرفت که:

* وارد کردن فایل های پروژه بوسیله برنامه Adobe Bridge * کار با لایه های وارد شده ایلوستریتور درون نرم افزار * پیش ترکیب کردن لایه ها * اضافه کردن شفافیت * دریافت خروجی برای وب

دانلود ویدئو پیش نمایش

نحوه بیان این آموزش هم مثل آموزش های فتوشاپ سایت فرا گرافیک ساده و آسان است و تمام کاربران به راحتی می توانند مراحل را انجام دهند. این آموزش در محیط نرم افزار افتر افکت CS6 توضیح داده شده است اما شما می توانید این آموزش را از نسخه CS4 به بالا انجام دهید. امیدوارم از این آموزش استفاده کامل را ببرید. ویدئوی پروژه نهایی را می توانید در بالا مشاهده کنید.


آموزش فارسی افتر افکت – پروژه شماره ۲  



دانلود فایل های تمرین

info اطلاعات:

نسخه های قابل انجام فتوشاپ : CS4 به بالا (توصیه شده CS6)

فرمت فایل آموزش: PDF با کیفیت بالا

سطح آموزش: مبتدی

تعداد مراحل: ۴۱ + ۲ نکته آموزشی

مدت زمان انجام آموزش: ۱ ساعت

حجم: ۲,۸ مگابایت + ۹۶۰ کیلوبایت فایل های تمرین

تهیه و تنظیم: فرشاد زرین

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
پشتیبانی فرا گرافیک