تبلیغات / ADS
دانلود اکشن فتوشاپ

دانلود اکشن فتوشاپ افکت آتشین Afterburn

دانلود اکشن فتوشاپ افکت آتشین Afterburnاکشن فتوشاپ افکت آتشین Afterburn با افکتی بسیار زیبا و حرفه ای که می توانید حالت آتشینی را روی تصاویر خود بوجود آورید. با استفاده آسان که تنها با نقاشی کردن بوسیله ابزار Brush در ناحیه مورد نظر و اجرای اکشن می توانید این افکت بسیار زیبا و هنری را به تصویر خود اعمال کنید. همراه با فایل راهنمای تصویری PDF. قابل اجرا روی فتوشاپ نسخه CS5 به بالا. برای دریافت نتیجه بهتر است از تصاویر بالای ۲۰۰۰ پیکسل استفاده کنید. با ۲ فرمت اکشن atn  و abr (براش فتوشاپ) نرم افزار فتوشاپ. برای دانلود اکشن فتوشاپ افکت آتشین Afterburn روی دکمه دانلود اکشن فتوشاپ کلیک نمایید.

 


برای مشاهده آموزش استفاده کلی از این افکت اکشن ها به صفحه آموزشی مراجعه فرمایید. توجه: قبل از استفاده از اکشن باید فایل اکشن را در پوشه اکشن های فتوشاپ و فایل براش را در پوشه قلمو های نرم افزار فتوشاپ کپی کنید.


info اطلاعات: پسوند: atn,abr حجم: ۲,۲ مگابایت قرار دادن اکشن در فهرست اصلی اکشن های فتوشاپ: ابتدا به درایوی که نرم افزار فتوشاپ را نصب کردید رفته سپس وارد پوشه Program Files و یا (Program Files (x86 شده، بعد از آن به مسیر زیر رفته و فایل اکشن را درون پوشه Actions قرار دهید. Adobe>>Adobe Photoshop CS6>>Presets>>Actions *نسخه فتوشاپ شما ممکن است تفاوت داشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
پشتیبانی فرا گرافیک