تخفیف ویژه اشتراک 1 ساله و مادام العمر سایت فرا گرافیک و دانلود نامحدود تمام فایل ها

اطلاعات بیشتر و خرید
تبلیغات / ADS
آموزش فتوشاپ سه بعدیCCCS6 Extended

آموزش فتوشاپ ساخت افکت متن سه بعدی انعکاسی و براق

آموزش فتوشاپ ساخت افکت متن سه بعدی انعکاسی و براقآموزش فتوشاپ ساخت افکت متن سه بعدی انعکاسی آموزشی فوق العاده کاربردی و مفید برای کاربران سه بعدی فتوشاپ حاوی نکات بسیار زیاد که در پروژه های سه بعدی مختلف در فتوشاپ می توانید انجام دهید. در این آموزش با استفاده از امکانات مختلف سه بعدی در فتوشاپ و تکسچر های تصویری یک متن سه بعدی بسیار درخشان، براق و انعکاسی را روی یک سطح می خواهیم ایجاد کنیم. بعد از ساخت این طرح سه بعدی بوسیله ابزارها و تنظیمات سه بعدی مختلف مثل نور و رنگ می توانید ۱۰ ها طرح مختلف از همین آموزش برای خود ایجاد نمایید. این آموزش در محیط نرم افزار فتوشاپ CC 2014 توضیح داده شده است ولی شما می توانید آن را در فتوشاپ نسخه CS6 Extended هم انجام دهید. توجه کنید نسخه فتوشاپ شما باید Extended باشد. انجام این آموزش برای کاربرانی توصیه می شود که با ابزارهای سه بعدی و فتوشاپ سه بعدی آشنایی کامل دارند. زمان رندر این کار بستگی به قدرت سخت افزاری سیستم شما دارد. قبل از انجام این آموزش بهتر است درایور کارت گرافیکی خود را آپدیت کنید. به عنوان نمونه زمان رندر با مشخصات سخت افزاری زیر حدود ۴۰ دقیقه به طول خواهد انجامید. امیدوارم از این آموزش استفاده کامل را ببرید. برای مشاهده تصویر بزرگتر آموزش روی تصویر بالا کلیک کنید.

Processor: Intel(R) Core(TM) i5-2320 CPU @ 3.00 GHz L2 cache: 1024 KB

Memory: 8GB

Video card: AMD Radeon HD 6700 Series Total Available Graphic Memory: 4854 MB Dedicated Video Memory: 1024 MB Shared System Memory: 3830 MB




info اطلاعات:

نسخه های قابل انجام: CS6 Extended به بالا

سطح آموزش: پیشرفته

تعداد مراحل: ۵۷

تعداد صفحات: ۲۷

مدت زمان تکمیل آموزش: ۲ ساعت – با زمان رندر ممکن است مدت زمان بیشتر هم بشود.

حجم:۱۲ مگابایت

مترجم، تهیه و تنظیم: فرشاد زرین

>>

نوشته های مشابه

۴ دیدگاه

    1. این هفته یک آموزش متنی خیلی خوب و ساده هم قرار میدم داخل سایت.افکت متن سریال walking dead با ساخت پس زمینه.که فردا یا پس فردا داخل سایت میزارم.

    1. باید کارتون ببینم.اگر خیلی ماشینی بخواید ترجمه دیگه اون ترجمه ارزشی نداره.فرقی نمی کنه اونموقع باید به اندازه یه ترجمه معمولی دوباره روش وقت بزارم.که کل ساختمان متن ها عوض میشه و دیگه کار شما نمی تونم بگم هست.مگر اینکه خلاقیت داشته باشید خودتون آموزش بنویسید.که البته باز هم از نظر کیفیت باید بررسی بشه.اگر خوب باشه به اسم خودتون در سایت قرار می گیره.ولی فایل PDF دارای واتر مارک سایت فرا گرافیک میشه.موفق باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
پشتیبانی فرا گرافیک