تبلیغات / ADS
CCCS3 و CS4CS5CS6آموزش ساخت افکت متن در فتوشاپآموزش ساخت طرح گرافیکی در فتوشاپمبتدی

آموزش فتوشاپ ساخت افکت متن سریال Walking Dead + پس زمینه

آموزش فتوشاپ ساخت افکت متن سریال Walking Dead + پس زمینهدر آموزش فتوشاپ ساخت افکت متن سریال Walking Dead + پس زمینه می خواهیم افکت متن بسیاری زیبای سریال معروف آمریکایی Walking Dead همراه با پس زمینه آن را طراحی کنیم. تفاوتی که این استایل متن با استایل های متن دیگر دارد آنست که از استایل فتوشاپ خیلی کم استفاده شده و بیشتر از قلمو های فتوشاپ، فیلتر ها و تکسچر های تصویری برای ساخت این افکت استفاده می کنیم. در ابتدای کار پس زمینه بسیار زیبا با حالت گرانج آن را طراحی می کنیم که از این پس زمینه در انواع طرح های مختلف می توانید استفاده کنید. در ادامه افکت متن را با ترکیب قلمو ها، فیلتر ها و تکسچر ها ایجاد می نماییم. با نکات گفته شده در این آموزش حتی می توانید استایل های بسیار متنوع دیگری را هم ایجاد نمایید. این افکت را می توانید با فونت های فارسی هم ایجاد کنید. افکت متنی سریال Walking Dead به صورت نیمه غیر مخرب می باشد و تقریباً به آسانی می توانید متن افکت را با چند تغییر جزئی تغییر دهید. آموزش فتوشاپ ساخت افکت متن سریال Walking Dead + پس زمینه در محیط فتوشاپ CC 2014 توضیح داده شده است. اما اگر با نسخه های مختلف نرم افزار فتوشاپ کار کرده باشید می توانید این افکت را از نسخه CS4 + طراحی کنید. امیدوارم از نکات گفته شده در این آموزش استفاده کامل را ببرید. برای مشاهده تصویر آموزش در اندازه بزرگتر روی تصویر بالا کلیک کنید.




info اطلاعات:

نسخه های قابل انجام فتوشاپ : +CS4

سطح آموزش: مبتدی

تعداد مراحل: ۳۵ مرحله

مدت زمان انجام آموزش: ۳۰ دقیقه

حجم:۲۰ مگابایت + فایل های تمرین

مترجم، تهیه و تنظیم: فرشاد زرین

نوشته های مشابه

۸ دیدگاه

    1. دوست عزیز آموزش باید کاربردی باشه.من خیلی سخت گیر هستم نسبت به این موضوع.اگر رد شد از دست من ناراحت نشید.فعلا یک آموزش درست کنید.قصد اینکه نویسنده دیگه داشته باشه سایت رو ندارم.

  1. میدونم منم حالا انقد سریع خودمونی نمیشم …. راستی من یکی از کارآموز های آموزشگاه عصر مهارت هستم از همونجا هم با سایتتون آشنا شدم ….. راستی یهو سوال کلید میانبر سیاه و سفید کردن رو میگید ؟

  2. سلام سایت خوبیه
    من بعضی آموزش ها رو مشکل دارم مثلا همین در فتوشاپ Adobe Photoshop CC (64 Bit) بعد از ساخت سند در ابعاد مورد نظر و انتخاب رنگ پس زمینه و پیش، از گزینه فیلتر ، رندر و سپس گزینه کلودس به صورت غیرفعال هست با فتوشاپ cS5 هم کلودس غیر فعال بود مشکل چیه الان
    ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
پشتیبانی فرا گرافیک