تبلیغات / ADS
آموزش روتوش در فتوشاپآموزش فتوشاپ

آموزش روتوش عکس پرتره – قسمت دهم

مباحث این قسمت : ▪ گرد کردن و براق کردن لب ▪ سفید کردن دندان ها ▪ مرتب کردن موهای ژولیده و بهم ریخته تصاویر نهایی آموزش روتوش عکس پرتره – قسمت دهم :   آموزش روتوش عکس پرتره - قسمت دهم    

آموزش روتوش در فتوشاپ

با فرمت PDF و کیفیت بالا تعداد صفحات: ۸ حجم: ۱.۶ مگابایت




نویسنده، تهیه و تنظیم: فرشاد زرین

نوشته های مشابه

۱۷ دیدگاه

  1. با سلام خدمت مدیریت سایت فراگرافیک عزیز ، واقعا از آموزشهای روتوش تان استفاده کردم ، واقعا به درد من خورد و راهنمایی شدم که در روتوش چه کارهایی باید انجام داد.
    واقعا دستتون درد نکنه

    برایتان آرزوی موفقیت میکنم.

  2. من هم بسیار سپاسگزارم بابت سایت عالی و تک شما.از همه نظر،چه از لحاظ آموزش،چه از لحاظ نحوه دسته بندی و طبقه بندی مطالب،چه از لحاظ نحوه برخورد با کاربران و چه از لحاظ پاسخگویی به سوالات ،و از همه مهمتر این که به حقوق کاربرانتون احترام می گذارید.
    یک پرسش هم راجع به این صفحه دارم،این که اگر بخوام مو ها رو بسیار براق کنم،باید همان اقدام مربوط به براق کردن لب ها رو پیش بگیرم؟ باسپاس.

    1. مرسی شما لطف دارید.بله می تونید استفاده کنید باید نواحی که نور روی مو خورده رو با ابزار Dodge روشن تر بکنید.البته با Opacity پایین.زیاد روشن (براق) کنید ممکن که نتیجه غیر واقعی بشه.موفق باشید.

  3. سلام خدمت مدیریت محترم سایت
    واقعا از آموزشهاتون لذت بردم و استفاده کردم
    سپاسگذار و ممنونم از این همه مطلب مفید و کاربردی
    امیدوارم همیشه تو زندگیتون موفق و سربلند باشید

  4. لطفا در مورد روتوش عکس اسکن شده (کاغذ ابریشمی ) که لکه های کاغذ بصوت یکنواخت در کل عکس سیاه سفید وجود دارد راهنمائی فرمائید با تشکر .

    1. اگر لکه یا لکه هایی روی تصویر اسکن شده است می تونید از ابزار Spot Healing Brush و حالت Content-aware اون که در نوار تنظیماتش فعال میشه استفاده کنید.درباره استفاده از این ابزار می تونید قسمت ۸ آموزش مقدماتی فتوشاپ cs6 رو دانلود کنید.

  5. با تشکر از توجه وتوضیح شما،خواهش میکنم در مورد روتوش عکس سیاه سفید اسکن شده که دانه های سیاه بافت کاغذ ابریشمی در کل عکس مثل صورت ،چشمها ،موها بصورت یکنواخت پراکنده است با یک مثال عینی (دقیقا روتوش عکس سیاه سفید۳~۴ ابریشمی دون دون برای چاپ ۳۰~۴۰) برای منی که عکاس هستم وهمچنین خیلی از همکاران هم معضلی شده ،توضیح با مثال عینی بفرمائید.

  6. سلام خدمت مدیر محترم
    آموزش ها خوب بود اگه میشه آموزش های در ارتباط صفحات آلبوم اسپرت وساده و جدا کردن موها از پس زمینه بگذارید. متشکر

  7. سلام.ممنون از آموزش های خوبتون.خییلی آموزندست.من همه رو دنبال میکنم.
    لطفا اگر امکانش هست آموزش روتوش عکس های landscape رو هم در سایت قرار بدید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
پشتیبانی فرا گرافیک