تبلیغات / ADS
CCCS3 و CS4CS5CS6آموزش ساخت افکت متن در فتوشاپمبتدی

آموزش فتوشاپ افکت متن فلزی درخشان

آموزش فتوشاپ افکت متن فلزی درخشاندر آموزش فتوشاپ افکت متن فلزی درخشان می خواهیم با استفاده از تکسچر ها، پترن ها، گرادیان های رنگی و همچنین استایل های لایه افکت فلزی نورانی، درخشنده و زیبایی را طراحی کنیم. همچنین در این آموزش فرا خواهید گرفت که چگونه حالت سه بعدی را بدون اینکه از ویژگی های سه بعدی فتوشاپ استفاده کنید طراحی نمایید. این آموزش در محیط نرم افزار فتوشاپ ۲۰۱۴ CC توضیح داده شده است اما شما می توانید این آموزش را از نسخه CS4 به بالا انجام دهید. توصیه می کنم آموزش را از نسخه فتوشاپ CS6 به بالا انجام دهید بدلیل اینکه اسامی گزینه ها و پانل ها در نسخه های پایین تر کمی متفاوت می باشد. امیدوارم از این آموزش استفاده کامل را ببرید.

قابل ساخت با فونت فارسی:

glowing_metal_text_fx_fa_page




info اطلاعات:

نسخه های قابل انجام فتوشاپ : CS4 به بالا

فرمت فایل آموزش: PDF با کیفیت بالا

سطح آموزش: مبتدی

تعداد مراحل: ۱۶

مدت زمان انجام آموزش: ۴۵ دقیقه

حجم:۷,۱ مگابایت + فایل های تمرین

مترجم، تهیه و تنظیم: فرشاد زرین

نوشته های مشابه

۲ دیدگاه

  1. با سلام . خسته نباشید و همچنین تشکر از سایت خوبتون
    اول اینکه عذرهواهی می کنم که سوالمو اینجا مطرح کردم. چ.ن تو Froum که ثبت نام شدم گفت باید فعال باشی تا سوالو ببپرسی منم حقیقتش نفهمیدم منظورش چیه d:
    تو آموزش همین مطلب قسمت ۸ شما گفتید که همه لایه های کپی شده متن رو انتخاب کنید بعد از منو فیلتر اونو Convert for smart filter کنین. این گزینه یه جورایی کله لایه های متن کپی شده رو به صورت Combine در میاره. بعد شما تو قسمت ۱۲ گفتید که روی اولین لایه کپی شده متن این استایل ها رو وارد کنید. مشکل من اینجاس که بعد از این که تو قسمت ۸ convert for smart filter میزنم دیکه اینحا لایه رو ندارم که بخام روش استایلوارد کنم. نمیدونم منظورمو متوجه میشین یا نه. امید وارم شده باشین و جواب بدین کار ما لنگ نمونه.

    تشکر از سایت مفیدتون

    1. با سلام،
      این آموزش بسیار آسونه و تمام مراحل واضح توضیح داده شدن.سطح آموزش مبتدی می باشد.
      مجدداً مراحل را از ابتدا انجام دهید. این آموزش ۲۰۰۰ بار بازدید داشته.
      موفق باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
پشتیبانی فرا گرافیک